Sunday 7 September 2014

FiRmAx...



Asyik tulis entri SHAKEE supplement je..hari ni nok citer pasal FIRMAX plok oh..
 Kalau SHAKLE makan2 supplement..FIRMAX plak sapu-sapuan ah..hehe

Menda pe ah FIRMAX tuh??





KRIM PENEGANG YANG BERKESAN SERTA MERTA.

FIRMAX3 sebagai penstabil hormon yang sempurna ,krim firmax3 ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik . BINTANG BARU DUNIA KECANTIKAN DAN BIO-PERUBATAN yang lebih efektif dan berkesan kandungan istImewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna juga sebagai pencegah phytohormone ,mengimbangi metabolism, antioksida dan merehatkan otot.
 
Produk terbaru dan trend  terbaru untuk mengebukan dan mengembalikan kejelitaan wanita. Kalau dah cantik cuma nak lebih menarik dan menawan sesiapa melihat. Tak perlu tukar produk kecantikan sedia ada, cuma sapu sikit di nadi tangan , akan lihat perubahan wajah serta merta.

 
TEKNOLOGI NANO
Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah. 


KRIM *Firmax-3* yang diperbuat dari bahan2 semulajadi ( tumbuhan dan herbal asli) diproses dengan mengunakan teknik nano terkini, Firmax- 3 membantu mengembalikan keanjalan kulit wajah serta menaikkan seri wajah. Berupaya membantu menghilangkan jeragat dan lingkaran di bawah mata serta menghilangkan dagu yang berlapis. 



*Firmax-3* mengunakan bahan-bahan extract seperti kigelia africana,apple stem yang terbukti nyata berkesan yang tidak membawa kesan sampingan.
Ingin merasai perubahan seawal beberapa minit??
PM saya 0134622540

Post a Comment

Selamat Datang. Jemputlah tinggalkan komen anda. Terima kasih. :)

 

All right reserved for Kedai Online Sakinah ©| Blog design by !Aini Zakaria