Tuesday 9 September 2014

Collagen Shaklee






Kolagen merupakan sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit. Secara semulajadi, terdapat lebih kurang 30% kolagen di dalam tubuh badan kita dan ia terdapat dalam kulit, tulang dan juga gigi.

Masalah timbul apabila manusia semakin tua, kandungan kolagen di dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan inilah yang menyebabkan kulit menjadi berkedut.



Perbezaan kulit yang menjadi berkedut akibat kehilangan kolagen



Mengapa perlu memilih SHAKLEE COLLAGEN POWDER berbanding produk kolagen yang lain?

Mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, iaitu kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen. 

Diekstrak dari sisik ikan merah - kerana kolagen dari ikan laut dalam adalah yang paling menghampiri kolagen dalam badan manusia. 
Molekul kolagen yang sangat ringan iairu 1,000 Dalton - membuatkan ia mudah diserap oleh tubuh manusia. 

7 bahan utamanya iaitu ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan luaran dan dalaman. 

Mudah larut di dalam apa sahaja minuman & makanan kegemaran anda. Setiap 1 hidangan telah siap dipek dalam satu uncang - memudahkan anda untuk membawanya ke mana-mana dan bila-bila masa sahaja. 



Wah..banyak betul manfaatnya kan.. Jom torai cepat...



Memang berkesan.. pakar klinikal juga mengatakan ia bertindak dalam 8 minggu sahaja..

TAPI.....

ada jua yang dah merasai kesannya seawal 3 hari.. Apa tunggu lagi.. Jom grab selagi da masih promo?? KENAPA?? pasti la harga murah melambung-lambung..Kenapa bayar lebih kalau ia masih dalam promosi??

Testi My Mom SHAKLEE.. bukan kata kami SID xpakai dan cume jual je..salah tu..kami juga sebagai salah seorang dari testimoni..


Amacam..glowing x my SHAKLEE MOM??? 


Post a Comment

Selamat Datang. Jemputlah tinggalkan komen anda. Terima kasih. :)

 

All right reserved for Kedai Online Sakinah ©| Blog design by !Aini Zakaria