Wednesday 3 September 2014

ApA kAtA mErEkA tEnTaNg MeAlShAkE????



masih xpercaya dan samar2..

ye kew mealshake ni mampu bertindak balas dan berkesan???

jawapan saya in shaa Allah..kita perlu berusaha bukan hanya berdoa..

betul x???

Jom kita tengok antara testimoni yang saya lampirkan di cini...

                                                ~ anak xsuka makan dan suka memilih~












                                                             ~sistem imun kuat~

ok..cukup dengan testimoni orang..kini saya pula..eh eh..bukan saya tapi anak sulong saya..

Muhammad Safiuddin bin Mohd Shahaib...


                                                *Sebelum consume Mealshake Shaklee *
                                     - nampak x merah2 dekat muka kalau tgk badan lagi kesian
                                                                      - ekzema


                                                     *selepas consume MEALSHAKE*
           - kulit kembali putih mulus hasil penangan ESP ketika hamil 4 bulan sampai bf sepenuhnya..
                             - ekzema hilang dengan jayanya..alhamdulillah dengan izin-Nya



Syoknya..saya dan keluarga saya dan merasai kesan SHAKLEE...   :)

Post a Comment

Selamat Datang. Jemputlah tinggalkan komen anda. Terima kasih. :)

 

All right reserved for Kedai Online Sakinah ©| Blog design by !Aini Zakaria