Wednesday 3 September 2014

Detik pengenalanku dengamu ESP



Macam mana saya boleh berjinak-jinak dengan SHAKLEE??

Ianya bermula pada tahun 2013..skema la plak..tahun lepas la..

Masa tu saya tgh preggy anak pertama,, so macam2 xtau semua tanya orang dah BACA..

Niat hati time tu : "Aku nak bf anakku smp usianya 2 thn"

Tapi???? banyak ke air susu ku nanti?? risaunya xckup nanti camne???

Takdir Allah seorang rakan sekerjaku adalah seorang ibu yang bf anak sepenuhnye..bile time terluang je da hilang g pam susu.. Wah.. peluang di depan mata.. Nak korek rahsia dia la...

Aku : Kak zu...banyak susu akak ye..memang jenis banyak susu ek..
Kak zu : Akak amik supplement la syg oi..
Aku : Yea..akak amik pe??
Kak Zu : ESP Shaklee..
Aku : Hah??? pe tu?? xpenah dengar pun..
Kak Zu : Ish ko ni..dah lama la product tu..dengan Kak Zu menjadi la..
Aku : Iye kak.. nanti saya GOOGLE..
Kak Zu : Ok..akak beli online je..
Aku: Ooooo....

Balik tu aku pun cari la pe ke bendanye ESP ni..

Hasilnya ... teng teng teng...

                                                                      ~owh ini ESP~

Kemudian aku cari plak khasiat2nye..


                                                                      X puas hati lagi....





Ok cukup.. aku pun cari la sape lagi yang minum ESP ni..owh ramai rupenye..maklumlah HOT ITEM SHAKLEE..salah sorangnye rakan sekelas tu di universiti..AIN namanya..

Aku : Salam Tok In...Mung amik supplement ESP ek??
Ain : Aah..bakpe??
Aku : Jadi dop ngan mung??
Ain : Ok je..
Aku : Mung beli mane??
Ain : Kakak aku dealer..
Aku : Bagi no tpn nok beli ngan iye tek..
Ain : Bereh..

Itulah al kisah cmne aku boleh berkenalan dengan SHAKLEE..

Post a Comment

Selamat Datang. Jemputlah tinggalkan komen anda. Terima kasih. :)

 

All right reserved for Kedai Online Sakinah ©| Blog design by !Aini Zakaria